środa, 18 lutego 2015

`fourth


Słucham sobie radia YoungStars. I przypomniało mi się, że miałam wspomnieć o blogach dziewczyn. Nie będę ich przedstawiać, bo jeszcze nie czas, ale przeżyłam z nimi dwie przygody życia i zanim ja do nich dojdę to możecie poczytać ich relację. Zobaczcie relację z Gali Bestsellerów Empiku u MILENY oraz relację z weekendowego wypadu do Gdańska u GOSI. To co... Opowiadam sobie dalej.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No później była gala MTV. Wzięłam udział z Zuzką w konkursie na MTV. Walczyłam o Golden + M&G z Dawidem. Ale po czasie stwierdzam, że napisałam strasznie żałośnie - nic dziwnego, że nie wygrałam tego spotkania, haha! Ale za to wygrałam 4 wejściówki na strefę pod sceną! Żebyście widzieli jak się jarałam, hahaha! Zuza rozpacz, że już jej nie będzie w Polsce. </3 W ogóle w tym początkowym okresie fascynacji Dawidem, przed nową płytą, wygrałam kilka konkursów. Pierwszy był cyrk z poprzedniej notki. Później na insta u Maffashion wygrałam wejściówkę na ENDLESSNIGHTPARTY. Poszłam z Markiem, trochę nie nasze klimaty. :P Ale teraz patrzę, że to było jeszcze przed koncertem w BlueCity, LOL! :D A bym sobie dała rękę uciąć, że przed MTV no i bym była bez ręki, brawo! Whatever. No to polecieliśmy sobie na tę imprezkę, oczywiście ja z nadzieją, że wpadnie Kwiat, haha! Ale niestety go nie widziałam tam. Wgl VIPy tak odgrodzili... Ale widziałam Natalię Siwiec, Maćka Musiała, Sieradzkiego, Afromental, nie wiem kto tam jeszcze się przewinął. Ogólnie jak ktoś lubi taką muzykę to było spoko! :) Nie robiłam wiochy pamiątkowymi zdjęciami, haha. No i następnego dnia był koncert w BlueCity, o którym w poprzedniej notce. Później wygrałam wejściówkę na przedpremierowy pokaz filmu 'Dzień dobry, kocham Cię' - TAK BARDZO chciałam iść obejrzeć ten film w kinie, ale na moje nieszczęście odbywało się to w tym samym czasie co gala MTV no i cóż, jednak Dawid był moim wyborem. :P I tak oto 4.11.14r. znaleźliśmy się w SohoFactory na Gali MTV EMA PREPARTY. Staliśmy pod samiutką sceną! Mi STANDARDOWO skończyła się pamięć w telefonie... Za moimi plecami stał sobie Artur Strączek z kolegami, np. Kosperem. Hehe. Zanim zaczęła się cała impreza, albo jak nic się nie działo na scenie, to ja odpalałam na tel relację na VEEDO.PL, haha. 
Coś tam nagrywałam, ale oszczędzałam na Kwiata. Pierwszy wyszedł Grzesio Hyży i ululał mnie do snu. Nie no nie mam nic do niego, absolutnie! Jego poruszanie się po scenie mnie zamula... Ale ogólnie spoko, nie było źle! :) Nie mam zdjęć z gali, tak jak pisałam wyżej - pamięć padła i tyle. Po Grzesiu był Artur Rojek. I pamiętam, że wtedy młodzi zamienili się na miejsca z rodzicami i starsze pokolenie sobie gibało pod sceną, haha. Kolejny wszedł Mrozu i już nas trochę rozruszał! To był znak, że za moment Dawid, huehue. Przede mną stało jakieś dziecko, DUŻE dziecko... Coś jak ja. A jej tatuś był 4x jak my. I w górę i na boki. Jeszcze ręce trzymał w górze, bo przecież córeczka nie może sama sobie nagrać tylko musiał on. Chory człowiek. No i kiedy miał być już Dawid to ja się obracam, a za mną Łozo idzie - pierwsza myśl O KUŹWA! Tak, nagrywali zapowiedź Kwiata tuż obok mnie, haha. Ale się zestresowałam wtedy... I później ten tatuś wycofał się, bo przecież córka dała rozkaz - AUTOGRAF OD WOJTKA, RAZ! I pobiegł, a później nie mógł postać te 3 piosenki za nami, tylko się wpieprza. Tak, duży to był człowiek... Ale przestawić się nie dałam! I było warto, bo Młody pokazał na mnie paluchem na WIEM ŻE, podczas słów 'tylko z Tobą', haha. :D Ogólnie śpiewali po 3 piosenki - Dawid zaczął od piosenki, którą wtedy słyszałam po raz pierwszy POP&ROLL i miał duże problemy z odsłuchem czy czymś tam - po prostu my wypadł z kieszeni i się rozsypał, haha. Wrzosek za nim biegał po scenie i próbował zapanować. Kolejne było właśnie WIEM ŻE. No a na koniec JAK TO - i to już umiałam śpiewać! Uczyłam się długo przed galą żeby nie było wstydu, haha. W relacji na MTV i TVN pokazali jedynie ostatnią piosenkę...
Później Marek zaczął marudzić... Pić, siku. I wycofaliśmy się spod sceny. A zaraz nagrodę Dawidowi - Najlepszy Artysta Europy Wschodniej - wręczył Gentleman. My wtedy zaszliśmy pod ściankę, na której stałą Ekipa WarsawShore, a że ja fanka to stałam i się gapiłam - normalne! Chciałam podejść po zdjęcie, ale nie mogłam się biedna zebrać w sobie, haha. Marek się wkurzał, że stoję jak kij. Więc poszłam kupić piwo. Wypiłam połowę i mówię do Marka TRZYMAJ, IDĘ! I poszłam. Chciałam zrobić fotkę z Alanem i Mariuszem, ale miałam za krótkie łapy, żeby stać między nimi i obu złapać. Mądry Alan ruszył głową i zabrał mi tel z ręki po czym zrobił chyba 2 czy 3 selfie, dzięki! :D I rozemocjonowana wróciłam do Marka, a wtedy na scenie już śpiewał Gentleman. Ustawiliśmy się po prawej stronie DJki i patrzymy, że przy schodach gdzie jest relacja na żywo, straszny tłok. Nie ogarnęliśmy o co chodzi i nagle się tłum porusza, haha. A okazało się, że na górze wywiadu udzielał Dawid i ochrona biedaka musiała ściągnąć z góry na ściankę - zdjęcia z nagrodą. A mi pamięć głupia... Mówiłam. No to Marka za rękę i na ściankę lecimy, haha. A w międzyczasie krzyczę, żeby dawał mi prędko telefon! :D Ale nie wyłączyłam lampy i wyszła ciemna plama, życie. 
Marka przestraszyły chodzące tictaci, hahahaha! Szalony! Najpierw mi mówi, że tam są ludzie i straszą, a za chwilę sam prawie z butów wyskoczył jak się na niego tictac powalił. Widzieliśmy też kilka innych osób jak Michał Kwiatkowski, Natalia Siwiec, Margaret, Saszan, Łukasz Jakóbiak, Janja, Doda, Afromental, Kasia Kępka, Mateusz Maga, Honey, etc. I musieliśmy wracać, bo Marek maruda szedł na rano do pracy, hehe. Przeżywałam tę imprezę bardzo długo... Czułam się taka fajna, haha! Gdyby wtedy wiedziała, co mnie spotka później, ojoj.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tyle! Kolejna notka będzie o tym jak wylałam morze łez i jak to zmieniło moje życie. SIZEER! W międzyczasie wyszła płyta i było podpisywanie. Ja nie byłam jeszcze aż tak zajarana i nie pojechałam do Wawy... Zabijcie mnie. Następna płyta moja, będę w pierwszej 10 stała od otwarcia galerii! :D Nie byłam na podpisywaniu dlatego byłam w SIZEERZE, ale o tym jutro. 
A dziś miałam zamulony dzień, nic sensownego nie zrobiłam. Chcę już piątek, bo dostaniemy zdjęcia kupy! <3 A jednocześnie nie chcę, bo nie mam hajsu na wyjazd, na bilet, na nic, haha! Stresuje się. Dobranoc! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz